11. 11. 2015

Co dál?

Když se podívám na poslední příspěvek z října je mi trochu ouzko. Za dva měsíce jsem Vám nepřidala ani jeden článek nebo video. Mám tisíce výmluv - děti, rodina, domácnost, práce, únava, prostě nic nestíhám. Včera večer, jako každý den, jsem opět vzala notebook do ruky. Zjistila jsem, že mám rozepsaných 13 článků o výživě a cvičení, žádný nejsem schopná dokončit. Vždy když se pustím do nějakého tématu, hned mi vyskočí na internetu dalších dvacet od jiných autorů. Musím dodat, většina je velmi kvalitně zpracovaná. Proto se mi honilo hlavou, jestli Vás zajímají obecné články o hubnutí, celulitidě, cvičení, atd?
Dostala jsem se trochu do slepé uličky a snažím se najít cestu, aby blog byl jiný a pro Vás zajímavý. A tak jsem se rozhodla psát pouze o sobě. Jak hubnu, co jím, jak cvičím, co mě zajímá, rodina, přátelé, dovolené, volný čas atd. Prostě Vás nebudu zatěžovat teorií, ale vrhneme se hned do praxe :o) Nevím jestli to bude správná cesta, ale zkusím to a třeba Vás to bude bavit :o)
Videa určitě ponechám. Často mi píšete, že si se mnou dobře zacvičíte a máte výsledky. Hlavně maminky, které opravdu s volným časem zápasí. To mě těší...
Pro dnešek vše....v hlavě mám plno témat a myšlenek...těšte se na nové články a videa:o) Mějte se Zuzka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář