4. 9. 2015

Zpět do formy se Zuzkou - II. DÍL

Ufff to nám to ale utíká. Léto už je nenávratně pryč a 5 měsíců od porodu už je za mnou. A asi Vás zajímá jak si vedu a co je u mě nového. Cvičím, cvičím a snažím se pořád být v pohybu. Celé prázdniny nás sužovaly tropické vedra, což nebylo moc ideální ke cvičení. Asi málo kdo se vyžívá cvičit skoro ve 40 stupních ve stínu. Přesto jsem si vytvořila VEDRO PLÁN a zjistila jsem, že mě nedělá problém cvičit v takových teplotách, ale spíš normálně fungovat. Upřímně do natáčení a přispívání jsem se musela nutit, jelikož se mi trochu přehříval mozek :o).
Zpět k VEDRO PLÁNU. Během léta jsem trénovala buď ráno nebo navečer. Začala jsem už trochu pracovat tzn. dvě skupinové cvičení týdně (lekce TRX a kruhový trénink venku) a individuální tréninky. Probíhaly brzo ráno nebo navečer. Je to pro mě relax, ale také pořádná výzva a dřina. Snažím se během lekce cvičit s klienty, abych je motivovala k lepším výsledkům. Ale to chce velmi dobrou kondici !! Mluvit, skákat, přemýšlet, kontrolovat je dost náročné. Díky ním jsem to zvládla.
K trénování jsem si přidala své cvičení. Žádné kardio, ale spíš jsem se zaměřila na posilování.
V pondělí dopoledne cvičení na Power Plate, zátěž - 5kg činky, bosu, kettleball, tyč 5kg - celkem 30 minut + 15 minut masáže na Poweru a 30 minut VacuShape.
V úterý jsem si po skupinové lekci dala 45 minut posilování na TRX se zaměřením na záda, střed těla, biceps, triceps, nohy.

 TRX - závěsný posilovací systém



Středa a čtvrtek cvičení doma - většinou jsem střídala mé tréninková videa nebo cvičení venku.
Pátek jsem věnovala protažení max. 20 minut nebo VacuShape.
Sobota, neděle spíše kolo, brusle, tenis, procházky, plavání, paddleboard, atd. Pohybu dostatek a tělo na to začalo velmi rychle reagovat.

 Power Plate a VacuShape... je to prostě zázrak za 30 minut...

  
  Cvičení venku i s prckem...


 Jedna dovolenková... zašitá posilovna v garáži... celý týden jen pro mě:o)


Nejvíce mě těší, že celulitida mě opouští. A já už se nemůžu dočkat až se rozloučíme navždy :o) A to jen díky VacuShape a masážích na Power Plate. Vibrace spojené s podtlakem je prostě ZÁZRÁK!!
Další změnou je bříško. Stahuje se, zpevňuje a hlavně rozestup břišních svalů už nemusím řešit.
Ručička na váze jde pozvolna dolů. V průměru shazuji kilogram měsíčně a to je naprosto ideální. Nyní jsem na 59 kg. Ještě dvě kila a budu naprosto spokojená. Nyní je pro mě váha dost relativní, jelikož zpět nabírám svalovou hmotu takže můj plán je do konce roku být na váze 57 kg a hlavně si ji udržet i se svalovou hmotou.

Stejné kalhoty... pravidelné cvičení ... a hned to vypadá lépe:o)



Největší problém, který nyní nastává je jídlo. V minulém příspěvku jsem o jídle moc nepsala. V podstatě moc nebylo o čem. Byla jsem v režimu plného kojení takže jsem chutím na sladké naprosto podléhala a bez výčitek. Teď je situace jiná, nekojím a opět řeším nepravidelné stravování. Bez snídaně naštěstí nedokáži fungovat, ale svačina - oběd - svačina je pro mě opravdu problém. Nemám chuť k jídlu a kdyby bylo na mě pouze bych se nasnídala a večer vybílila ledničku. Většina to má stejně. A největší chuť mám večer na ovoce. Půl melounu jsem schopná sníst na posezení.
Musím se tedy hlídat, kontrolovat čas a jíst. Nebudu nic zastírat, je to pro mě boj. Byla by to škoda, když hodně cvičím, makám na sobě a moje tělo mi dá STOPKU za to, že nejsem schopná si něco malého a výživného dát k jídlu. STOPKOU myslím hlavně to, že se mi zpomalí metabolismus, tuky se začnou ukládat a šetřit si energii na horší časy. Pak už jen přijde nabírání hmotnosti, nechuť ke cvičení a celková únava.

Jen pro představu co si dám na oběd nebo na večeři.
 

grilovaný losos, čerstvá zelenina, jogurtový dip
kuřecí plátek, těstoviny, dušená zelenina
caprese
tofu s grilovanou zeleninou posypaným sýrem

S jídlem mi pomáhá výživová poradkyně Margita Hanzelínová. Nesestavila mi striktní jídelníček pouze spolu konzultujeme jaké potraviny jsou pro mě vhodné, kdy a co jíst, jaké porce nebo třeba jak předejít chutím. Jsem za to moc ráda, protože jídlo je číslo jedna na cestě ke zdravé postavě a hlavně dobrá strava vám dodá neuvěřitelnou energii.
Čas od času zhřeším, proč ne...Pokud se hýbete, můžete si to s čistým svědomím dovolit :o)))


Dnešní článek končím smažákem s tatarkou. No není nad hezký závěr na fitness blogu :o)))


Mějte se fajn, užijte si babí léto a těšte se na nová tréninková videa. Zuzka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář