10. 6. 2015

Zpět do formy se Zuzkou - I. DÍL

Je na čase vám představit jak probíhá můj návrat do formy. V tréninku č. 1 jsem se na začátku zmínila o tom, že se snažím vrátit k mé původní postavě cvičením, ale více už jsem neodtajnila.
Začnu úplně od začátku. Když jsem byla poprvé těhotná s Lili, nabrala jsem cca 17 kg. Má výchozí váha byla 60 kg. Po porodu jsem pomale kila shazovala a do roka jsem měla ještě o 4 kg míň, ale s převahou svalové hmoty. Je pravda, že tenkrát jsem to neřešila, cvičila denně, ale jídlo jsem vůbec neomezovala. Dokonce nastala situace kdy jsem se sama lekla, že jsem moc hubená a z tréninku jsem odstranila jakékoliv kardio a jen jsem posilovala s těžší vahou.
Podotýkám, že se živím jako fitness trenérka takže musím být vzorem pro mé klienty :o)



Poté přišlo druhé těhotenství. Během prvních třech měsíců jsem se vůbec nehýbala, jakékoliv cvičení mi nedělalo dobře. Byla jsem hodně unavená a nestálo to za to. Jak se mi trochu ulevilo, vrhla jsem se na těhotenskou jógu, ale pořád jsem až do sedmého měsíce trénovala klienty na Power Plate a TRX. Jak rostlo břicho už se ze mě stávala ufuněná trenérka, bylo tedy na čase práci na chvíli přerušit. Do porodu jsem se nafukovala jako balon a nebylo to jen tak ze vzduchu. Chutě byly veliké a vůle žádná. Podvědomě jsem se utěšovala, že po porodu na to vlítnu a kila budou hned pryč. Vždyť jsem odborník a kovářova kobyla nemůže chodit bosa! Ale zapomněla jsem jaká to bude dřina, a že to nebude za měsíc. Musím dodat pro mě PŘÍJEMNÁ dřina.


Pak přišel porod...domů jsem přišla s váhou cca 67 kilo. Ještě dodám výchozí váha byla 56 kg a těsně před porodem jsem vážila 73 kg. I když uvádím kilogramy, o kila vůbec nejde. Každý jsme jinak stavěný, záleží pouze na vás co se vám líbí a aby jste se cítili dobře. Je to spíše pro představu.
6 týdnů jsem jen posilovala pánevní dno a prováděla dechové cvičení. Na nic ostatního nebyla energie. První mé cvičení bylo hned na kameru (trénink č.1). Chtěla jsem zachytit moji zoufalou kondici a jak se tělo začne měnit a formovat díky pravidelnému pohybu. Často jsem slýchávala, že moje postava je především o dobrých genech. Nebylo a není to tak. Je to každodenní cvičení, zdravá strava a nejsilnější je touha se cítit dobře ve svém těle.




Nyní po 12 týdnech od porodu si už troufnu na těžší trénink. Pokud se mnou cvičíte, je zřejmé, že zvládám čím dál tím víc. Doufám, že to máte taky tak :o) A vy, kteří sportujete často a videa jsou pro vás moc jednoduché, chvilku ještě vydržte. Už brzy si dáme pořádně do těla :o)
Ještě bych zmínila jak často trénuji. O jídelníčku až příště. Nyní cvičím 4 x týdně. 2 x domácí trénink cca 40 - 50 minut (viz videa na blogu) a 2 x cvičím na Power Plate nebo VacuShape (30 minutová lekce) v našem studiu Power Fitness Brno. Tam se o mě stará má kolegyně - fitness trenérka Verča Hráčková. Dává mi pořádně zabrat a za to jsem moc ráda. Prostě kvalitní trénink jen za 30 minut.



Cítím, že už se začínám pomale formovat. Ale jsem zatím na začátku :o)
Malý tip pro ty co chtějí se svou postavou něco udělat. Nikam nespěchejte, kašlete na 30 denní výzvy a jeďte si podle svého tempa. Jedině tak dosáhnete svých cílů. Čím déle a kvalitněji bude sami na sobě pracovat tím méně vám hrozí jojo-efekt a zpět nabraná kila.

Hýbejte se, cvičte, dobře jezte, ale hlavně se u toho BAVTE :o)) Zuzka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář